Bok skriving og høst tanker

Hei alle sammen!

Elsker at det endelig begynner å bli høst. Pumpkin spiced latte, kaldere i luften, tenne masse lys inne og binge favoritt serien eller en god film på Netflix. Høsten er en så fin tid, og på mange måter en ny start for mange. Ny årstid- nye muligheter. Hver dag er jo en gave til å starte på nytt.

Denne høsten skal jeg nyte hvert sekund av, se på det fine hver dag og se fremover. Jeg jobber med et par kule prosjekter som jeg er så heldig å få være en del av, og hvis ting går etter planen så vill jeg kunne si mere om dette til våren. I tillegg så jobber jeg på spreng for å få boken min ferdig. Det har tatt litt ekstra tid fordi jeg har måtte skrive inn hele boken fra papir til data fordi jeg klarte å miste word dokumentet med boken min på data men kort tid i forveien hadde jeg printet ut boken så jobber på spreng med å skrive den inn på data igjen, samt at jeg har gjort små endringer underveis mens jeg har skrevet den inn. Så da har det tatt litt ekstra tid men et snart ferdig med det nå, og da kan jeg få skrevet ferdig siste rest før jeg sender inn boken til forlag. Det er både spennende og nervepirrende å skulle sende boken inn til en rekke forlag. Men jeg gleder meg til den reisen, selvom jeg sikkert har mye å jobbe med før den blir utgitt, men det spennende og jeg vill jo at historien skal være best mulig. Veien er lang, men den er så vert det.

Dagen idag går til bok skriving og å lage en mat plan for den neste måneden. Det blir nok en god del middags tips den neste måneden også, og det gleder jeg meg til å dele med dere.

Håper dere får en kjempe fin dag, koser dere masse og nyt dagen. Og husk at du er bra nok!

Klemmer fra meg!

–  Henriette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg